CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 25, 2009

asing di negara sendiri

salam.
hari ini kita akan membahaskan isu pendatang asing.
bukan pa. memang fakta pon. kalu masuk spm tjuk nie??
huh. aku tgh geram nie, bru balik dari tusyen. tggu bas kat s.....t.
rasa mcm aku yg asing sebab aku sorg ja dari m'sia.
sungguh rasa macam ada dkt negara orang.
yg lain semua dari Bangla, Vietnam, Indun.
nak jalan pun susah. sempit. kalau wangi tkpe la jugak hahaaha.. wek!
mentanglah aku sorg jee pastu duk usha pelik mcm lah aku nie dari negara lain.
buat macam tmpt sndiri.
eii pi la balik tmpt asal...semak tawark.

pndtg asing masuk M'sia suke hati jer mcm tkda pihak yg berusaha banteras hal ni.
hoh.

0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD