CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 27, 2009

My Wedding





Sorry if it will surprising you guys but I don't have any
reason to say no. Coz this is my family decision.
My wedding is on 29 Feb 2009 (Sunday)
and you all are invited to
come to my house on that day.
Hope you guys will come.
Thanks so much.
I don't know what to do.
-AIMI-

pergyh. tengok kalendar.

ada org tu kan kena tipu.
pecaye lak tu. hehe
sms aku dibalas:

Siott tul..
29 FEB tak wujud!!
tertipu aq!


ada lagi sorang kena tipu.
tragis jugak la.
tengah mamun kena tipu.
percaya kawan.
dia ingat esok ada kenduri kat rumah aku.
tanak gtau nama nanti dia marah.

hihhihh

Wednesday, February 25, 2009

Tagged

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup anda
-ventolin rite now
-oxygen


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
-takda. bukan duit saya. Duit abah. saya belum kerja.


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
-di rumah nenek kau.


4. Berapa lama anda rasa hubungan anda kekal?
-Hubungan apa?


5. Adakah anda dilamun cinta?
-I beg your pardon.


6. Di manakah restoran terakhir anda makan malam?
-Tak ingat lah.


7. Namakan buku terakhir yg anda beli.
-buku graf.


8. Apakah nama penuh anda?
Aimi Amiza. tak bley lah penuh-penuh kan?nak tau gak contact lah.
0123456789


9.Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
-Kedua-duanya saya sayang.


10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk kali pertamanya dalam hidup.
-Mak Long kau.


11. Sebutkan 8 sahabat yang paling rapat dengan anda.
-Liyan
-Hanis Najwa
-Amirah Liyana
- Ayyard
-Hulwan
-Hidayah
-Cik Perlis
-Kapten

lebih cikit boley?
-avenz0ar
-Lina
-amalina
-dekyah


12. Adakah anda mencuci pakaian sendiri?
-Kadang-kadang. mesin kan ade. dunia dah maju.


13. Tempat paling seronok yang anda mahu pergi.
-Republic Of Peace.


14. Pelukan atau ciuman?
-tamparan @ sepakan?


15. 8 perkara yang amat saya GILAi buat masa ini.
-naek beskal
-dengar lagu
-menulis
-menyepak haha
-menjerit
-mengaji
-kemas meja
-talktalk


16. 8 perkara yang sering diucapkan.
-Tah
-kot
-InsyaAllah
-ow man
- alrite
-yup
-huh?
-ada masalah?


17. 8 buah buku yang terbaru anda baca
-inikah sejarah esok?
-202 nasihat Rasulullah pertingkat harga diri
-the pearl
-memoir seorang guru
-text book


18. 10 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
-cool
-feel good inc
-mungkin nanti
-masa lalu tertinggal
-dear god
-i'm with you
-only human
-stay
-in joy and sorrow
-forever

Friday, February 20, 2009

MALAS

boleh tak kalau tak payah makan? MALASlah nak suap makanan. ini yang dikatakan HIDUP SEGAN MATI TAKNAK! nak suap makanan pun MALAS.

*kadang-kadang, aku berjalan menuju kelas, terasa fikiran melayang je. boring ke ape? bukan boring belajar. suka belajar. Biasalah, kerja sekolah, rutin yang sama, MASALAH yang lain-lain. Tapi aku sedar, semua MASALAH yang dinyatakan di atas akan buat aku rindu suatu hari nanti apabila aku tidak lagi di alam persekolahan. Aku pasti itu! Rindu nak galas beg sekolah. nak pakai kasut sekolah. macam-macam lagi. MASALAH pun boleh rindu. MASALAH sungguh!

eyh hari tu ade sorang junior, nama Pikah panggil aku Kak Mabuk.
tak baik gelar org bukan-bukan. kan kan?

p/s: kpda cik Mat. aku minta maaf. aku tahu takde faedah pun gaduh ni.
sudahlah. aku MALASMALASMALAS nak gaduh lagi. Pasni, pergilah main jauh-jauh.


*Asyik MALAS je semua kan? Lepas posting aku yang bertajuk MALAS, malas sudah tiada dalam kamus hidup aku. Biar Cik MALAS menjadi sejarah. Lepas ni nak posting tajuk RAJIN pulakk.

LET BY GONE, BE BY GONE


omg! times up. Aku MALASMALAS nak fikir blog.
~bai.

info today's

Velvet Worms, Hamburg, Germany. source; POD

Monday, February 16, 2009

ekspow



Saturday, February 14, 2009

kelas 14/2/2009, Sabtu.


Linda, ko snap dari belakang ey? Grrr. Alang2 amik update kat blog. kelas YGPMS, makmal Fizik.

esok 15/2/2009


habis kelas. dorg ajak pegi ekspo.
nak pegi. taknak. nak pegi. taknak. nak pegi. taknak.

ntah! tengok dulu lah esok.

26 May 1992 sayaya saya

birthday :)

rules :- pick your birth month .- strike out anything that doesn't apply you .- bold (italicize) the best apply to you .- copy to your own blog , with all twelve months .

or,

green- absolutely me
red- not me


26 May 1992 [amiza]


MAY : stubborn and hard - hearted . strong - willed and highly motivated . sharp thought . easily angered. attracts others and loves attention . deep feelings . beautiful physically and mentally . firm standpoint . need no motivation . easily consoled . systematic ( left brain ) . loves to dream . strong clairvoyance . understanding . sickness usually in the ear and neck . good imagination . good physical . weak breathing . loves literature and arts . love traveling. dislike being at home . restless . not having many children . hardworking . high spirited . spendthrift .





JANUARY : stubborn and hard - hearted . ambitious and serious . loves to teach and be taught . always looking at people's flaws and weakness . likes to criticize . hardworking and productive . smart , neat and organized . sensitive and has deep thoughts . knows how to make others happy . quiet unless excited or tensed . rather reserved . highly attentive . resistant to illness but prone to colds . romantic but has difficulties expressing love . love children . loyal . has great social abilities yet easily jealous . very stubborn and many cautious .


FEBRUARY : abstract thoughts . loves reality and abstract . intelligent and cleaver . changing personality . attractive . sexy . temperamental . quiet , shy and humble . honest and loyal . determined to reach goals . loves freedom . rebellious when restricted . loves aggressiveness . too sensitive and easily hurt . gets angry really easily but does not show it . dislikes unnecessary things . loves making friend but rarely shows it . daring and stubborn . ambitious . realizes dreams and hopes . sharp . loves entertainment and leisure . romantic on the inside not outside . superstitious and ludicrous . spendthrift . tries to learn to show emotions .


MARCH : attractive personality . sexy . affectionate . shy and reserved . secretive . naturally honest , generous and sympathetic . loves peace and serenity . sensitive to others . loves to serve others . easily angered . trustworthy . appreciative and returns kindness . observant and assesses others . revengeful . loves to dream and fantasize . loves traveling . loves attention . hasty decisions in choosing partners . loves home decors . musically talented . loves special things . moody .


APRIL : active and dynamic . decisive and hasty but tends to regret . attractive and affectionate to oneself . strong mentality . loves attention . diplomatic . consoling , friendly and solves people's problems . brave and fearless . adventurous . loving and caring . suave and generous . emotional . aggressive . hasty . good memory . moving . motivates oneself and others . sickness usually of the head and chest . sexy in a way that only their lover can see .


MAY : stubborn and hard - hearted . strong - willed and highly motivated . sharp thought . easily angered . attracts others and loves attention . deep feelings . beautiful physically and mentally . firm standpoint . need no motivation . easily consoled . systematic ( left brain ) . loves to dream . strong clairvoyance . understanding . sickness usually in the ear and neck . good imagination . good physical . weak breathing . loves literature and arts . love traveling . dislike being at home . restless . not having many children . hardworking . high spirited . spendthrift .


JUNE : thinks far with vision . easily influenced by kindness . polite and soft - spoken . having ideas . sensitive . active mind . hesitating , tends to delay . choosy and always wants the best . temperamental . funny and humourous . loves to jokes . good debating skills . talkative . daydreamer . friendly . knows how to make friends . able to show character . easily hurt . prone to getting colds . loves to dress up . easily bored . fussy . seldom shows emotions . takes time to recover when hurt . brand conscious . executive . stubborn .


JULY : fun to be with . secretive . difficult to fathom and to be understood . quiet unless excited or tensed . takes pride in oneself . has reputation . easily consoled . honest . concerned about people's feelings . tactful . friendly . approachable . emotional temperamental and unpredictable . moody and easily hurt . witty and sparkly . not revengeful . forgiving but never forgets . dislikes nonsensical and unnecessary things . guides others physically and mentally . sensitive and forms impressions carefully . caring and loving . treats others equally . strong sense of sympathy . wary and sharp . judges people through observation . hardworking . no difficulties in studying . loves to be alone . always broods about the past and the old friends . likes to be quiet . homely person . waits for friends . never looks for friends . not agressive unless provoked . prone to having stomach and dieting problems . loves to be loved . easily hurt but takes long to recover .


AUGUST : loves to joke . attractive . suave and caring . brave and fearless . firm and has leadership qualities . knows how to console others . too generous and egoistic . takes high pride in onself . thirsty for praises . extraordinary spirit . easily angered . angry when provoked . easily jealous . observant . careful and cautious . thinks quickly . independent thoughts . loves to lead and to be led . loves to dream . talented in arts , music and defense . romantic . loving and caring . loves to make friends .


SEPTEMBER : suave and compromising . careful , cautious and organized . likes to point out people's mistakes . likes to criticize . stubborn . quiet but able to talk well . calm and cool . kind and sympathetic . concerned and detailed . loyal but not always honest . does work well . confident . sensitive . good memory . clever and knowledgeable . loves to look for information . must control oneself when criticizing . able to motive oneself . understanding . fun to be around . secretive . love leisure and traveling . hardly shows emotions . tends to bottle up feelings . very choosy , especially in relationships . systematic .


OCTOBER : loves to chat . loves those who loves them . loves to take things on the center . inner and physically beauty . lies but doesn't pretend . gets angry often . treats friends importantly . always making friends . easily hurt but recovers easily . daydreamer . opinionated . does not care of what others think . emotional . decisive . strong clairvoyance . loves to travel , the arts of literature . touchy and easily jealous . concerned . loves outdoors . just and fair . spendthrift . easily influenced . easily loses confidence . loves children .


NOVEMBER : has a lot of ideas . difficult to fathom . thinks forward . unique and brilliant . extraordinary ideas . sharp thinking . fine and strong clairvoyance . can become good doctors . dynamic in personality . secretive . inquisitive . knows how to dig secrets . always thinking . less talkative but amiable . brave and generous . patient . stubborn and heart - hearted . if there is a will , there is a way . determined . never give up . hardly becomes angry unless provoked . loves to be alone . thinks differently from others . sharp - minded . motivates oneself . does not appreciate praises . high - spirited . well - built and tough . deep love and emotions . romantic . uncertain in relationship . homely . hardworking . high abilities . trustworthy . honest and keeps secrets . not able to control emotions . unpredictable .


DECEMBER : loyal and generous . sexy . patriotic . active in games and interactions . impatient and hasty . ambitious . influential in organizations . fun to be with . loves to socialize . loves praises . loves attention . loves to be loved . honest and trustworthy . not pretending . short tempered . changing personality . not egotistic . take high pride in oneself . hates restrictions . loves to joke . good sense of humor . logical .


so, most of the information given, u knww are correct. huahua. so hw bout u bby? :D

Friday, February 13, 2009

sialan lah kaw mamat.

nk gaduh gtaw je nak gaduh.
suke hati aku la ta kacau hidup hg pun..
Lalala

Tuesday, February 10, 2009

usop santorian


rindu kat kartun nie, zaman kecil2 dulu, kalau hari ada usop santorian, selalu tggu depan tv pukul 7.30 ptg
dengan adik2 dan abg. sekarang, zaman dah berubah dunia dah maju..
rindurindurindu

Sunday, February 8, 2009

valentine la. ngek!

publish idea: IKMAL HANNYS BIN AZMEE

"VALENTINE" adalah nama seorang paderi. Namanya Pedro St. Valentino. 14 Februari 1492 adalah hari kejatuhan Kerajaan Islam Sepanyol. Paderi ini umumkan atau isytiharkan hari tersebut sebagai hari 'kasih sayang' kerana pada nya Islam adalah ZALIM!!! Tumbangnya Kerajaan Islam Sepanyol dirayakan sebagai Hari Valentine. Semoga Anda Semua Ambil Pengajaran!!! Jadi.. mengapa kita ingin menyambut Hari Valentine ini kerana hari itu adalah hari jatuhnya kerajaan Islam kita di Sepanyol..


Hari 'kasih sayang' yang dirayakan oleh orang-orang Barat pada tahun-tahun terakhir disebut 'Valentine Day' amat popular dan merebak di pelusuk dunia.

SEJARAH VALENTINE:

Sungguh merupakan hal yang ironis(menyedihkan/tidak sepatutnya terjadi) apabila telinga kita mendengar bahkan kita sendiri 'terjun' dalam perayaan Valentine tersebut tanpa mengetahui sejarah Valentine itu sendiri. Valentine sebenarnya adalah seorang martyr (dalam Islam disebut 'Syuhada') yang kerana kesalahan dan bersifat 'dermawan' maka dia diberi gelaran Saint atau Santo.

Pada tanggal 14 Februari 270 M, St. Valentine dibunuh karena pertentangannya (pertelingkahan) dengan penguasa Romawi pada waktu itu iaitu Raja Claudius II (268 - 270 M). Untuk mengagungkan dia (St. Valentine), yang dianggap sebagai simbol ketabahan, keberanian dan kepasrahan dalam menghadapi cubaan hidup, maka para pengikutnya memperingati kematian St. Valentine sebagai 'upacara keagamaan'.


Tetapi sejak abad 16 M, 'upacara keagamaan' tersebut mulai beransur-ansur hilang dan berubah menjadi 'perayaan bukan keagamaan'. Hari Valentine kemudian dihubungkan dengan pesta jamuan kasih sayang bangsa Romawi kuno yang disebut ?Supercalis? yang jatuh pada tanggal 15 Februari.


Setelah orang-orang Romawi itu masuk agama Nasrani(Kristian), pesta 'supercalis' kemudian dikaitkan dengan upacara kematian St. Valentine. Penerimaan upacara kematian St. Valentine sebagai 'hari kasih sayang' juga dikaitkan dengan kepercayaan orang Eropah bahwa waktu 'kasih sayang' itu mulai bersemi 'bagai burung jantan dan betina' pada tanggal 14 Februari.


Dalam bahasa Perancis Normandia, pada abad pertengahan terdapat kata ?Galentine? yang bererti 'galant atau cinta'. Persamaan bunyi antara galentine dan valentine menyebabkan orang berfikir bahwa sebaiknya para pemuda dalam mencari pasangan hidupnya pada tanggal 14 Februari. Dengan berkembangnya zaman, seorang 'martyr' bernama St. Valentino mungkin akan terus bergeser jauh pengertiannya(jauh dari erti yang sebenarnya). Manusia pada zaman sekarang tidak lagi mengetahui dengan jelas asal usul hari Valentine. Di mana pada zaman sekarang ini orang mengenal Valentine lewat (melalui) greeting card, pesta persaudaraan, tukar kado(bertukar-tukar memberi hadiah) dan sebagainya tanpa ingin mengetahui latar belakang sejarahnya lebih dari 1700 tahun yang lalu.


Dari sini dapat diambil kesimpulan bahwa moment(hal/saat/waktu) ini hanyalah tidak lebih bercorak kepercayaan atau animisme belaka yang berusaha merosak 'akidah' muslim dan muslimah sekaligus memperkenalkan gaya hidup barat dengan kedok percintaan(bertopengkan percintaan), perjodohan dan kasih sayang.

PANDANGAN ISLAM

Sebagai seorang muslim tanyakanlah pada diri kita sendiri, apakah kita akan mencontohi begitu saja sesuatu yang jelas bukan bersumber dari Islam ?


Mari kita renungkan firman Allah s.w.t.:

? Dan janglah kamu megikuti apa yang kamu tidak mempunyai pengetahuan tentangnya. Sesungguhnya pendengaran, penglihatan, dan hati, semuanya itu akan diminta pertanggung jawabnya?. (Surah Al-Isra : 36)


Dalam Islam kata ?tahu? berarti mampu mengindera(mengetahui) dengan seluruh panca indera yang dikuasai oleh hati. Pengetahuan yang sampai pada taraf mengangkat isi dan hakikat sebenarnya. Bukan hanya sekedar dapat melihat atau mendengar. Bukan pula sekadar tahu sejarah, tujuannya, apa, siapa, kapan(bila), bagaimana, dan di mana, akan tetapi lebih dari itu.


Oleh kerana itu Islam amat melarang kepercayaan yang membonceng(mendorong/mengikut) kepada suatu kepercayaan lain atau dalam Islam disebut Taqlid.

Hadis Rasulullah s.a.w:? Barang siapa yang meniru atau mengikuti suatu kaum (agama) maka dia termasuk kaum (agama) itu?.
Firman Allah s.w.t. dalam Surah AL Imran (keluarga Imran) ayat 85 :?Barangsiapa yang mencari agama selain agama Islam, maka sekali-sekali tidaklah diterima (agama itu) daripadanya, dan dia di akhirat termasuk orang-orang yang rugi?.

HAL-HAL YANG HARUS DIBERI PERHATIAN:-

Dalam masalah Valentine itu perlu difahami secara mendalam terutama dari kaca mata agama kerana kehidupan kita tidak dapat lari atau lepas dari agama (Islam) sebagai pandangan hidup. Berikut ini beberapa hal yang harus difahami di dalam masalah 'Valentine Day'.


1. PRINSIP / DASAR
Valentine Day adalah suatu perayaan yang berdasarkan kepada pesta jamuan 'supercalis' bangsa Romawi kuno di mana setelah mereka masuk Agama Nasrani (kristian), maka berubah menjadi 'acara keagamaan' yang dikaitkan dengan kematian St. Valentine.


2. SUMBER ASASI
Valentine jelas-jelas bukan bersumber dari Islam, melainkan bersumber dari rekaan fikiran manusia yang diteruskan oleh pihak gereja. Oleh kerana itu lah , berpegang kepada akal rasional manusia semata-mata, tetapi jika tidak berdasarkan kepada Islam(Allah), maka ia akan tertolak.

Firman Allah swt dalam Surah Al Baqarah ayat 120 :?Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka.

Katakanlah : ?Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)?. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu?.


3. TUJUAN
Tujuan mencipta dan mengungkapkan rasa kasih sayang di persada bumi adalah baik. Tetapi bukan seminit untuk sehari dan sehari untuk setahun. Dan bukan pula bererti kita harus berkiblat kepada Valentine seolah-olah meninggikan ajaran lain di atas Islam. Islam diutuskan kepada umatnya dengan memerintahkan umatnya untuk berkasih sayang dan menjalinkan persaudaraan yang abadi di bawah naungan Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang. Bahkan Rasulullah s.a.w. bersabda :?Tidak beriman salah seorang di antara kamu sehingga ia cinta kepada saudaranya seperti cintanya kepada diri sendiri?.


4. OPERASIONAL
Pada umumnya acara Valentine Day diadakan dalam bentuk pesta pora dan huru-hara.
Perhatikanlah firman Allah s.w.t.:?Sesungguhnya pemboros-pemboros itu adalah saudara-saudara syaithon dan syaithon itu adalah sangat ingkar kepada Tuhannya?. (Surah Al Isra : 27)

Surah Al-Anfal ayat 63 yang berbunyi : ??walaupun kamu membelanjakan semua (kekayaan) yang berada di bumi, niscaya kamu tidak dapat mempersatukan hati mereka, akan tetapi Allah telah mempersatukan hati mereka. Sesungguhnya Dia (Allah) Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana?.


Sudah jelas ! Apapun alasannya, kita tidak dapat menerima kebudayaan import dari luar yang nyata-nyata bertentangan dengan keyakinan (akidah) kita. Janganlah kita mengotori akidah kita dengan dalih toleransi dan setia kawan. Kerana kalau dikata toleransi, Islamlah yang paling toleransi di dunia.


Sudah berapa jauhkah kita mengayunkan langkah mengelu-elukan(memuja-muja) Valentine Day ? Sudah semestinya kita menyedari sejak dini(saat ini), agar jangan sampai terperosok lebih jauh lagi. Tidak perlu kita irihati dan cemburu dengan upacara dan bentuk kasih sayang agama lain. Bukankah Allah itu Ar Rahman dan Ar Rohim. Bukan hanya sehari untuk setahun. Dan bukan pula dibungkus dengan hawa nafsu. Tetapi yang jelas kasih sayang di dalam Islam lebih luas dari semua itu. Bahkan Islam itu merupakan 'alternatif' terakhir setelah manusia gagal dengan sistem-sistem lain.


Lihatlah kebangkitan Islam!!! Lihatlah kerosakan-kerosakan yang ditampilkan oleh peradaban Barat baik dalam media massa, televisyen dan sebagainya. Karena sebenarnya Barat hanya mengenali perkara atau urusan yang bersifat materi. Hati mereka kosong dan mereka bagaikan 'robot' yang bernyawa.


MARI ISTIQOMAH (BERPEGANG TEGUH)
Perhatikanlah Firman Allah :
??dan sesungguhnya jika kamu mengikuti keinginan mereka setelah datang ilmu kepadamu, sesungguhnya kamu kalau begitu termasuk golongan orang-orang yang zalim?.


Semoga Allah memberikan kepada kita hidayahNya dan ketetapan hati untuk dapat istiqomah dengan Islam sehingga hati kita menerima kebenaran serta menjalankan ajarannya.

Tujuan dari semua itu adalah agar diri kita selalu taat sehingga dengan izin Allah s.w.t. kita dapat berjumpa dengan para Nabi baik Nabi Adam sampai Nabi Muhammad s.a.w.

Firman Allah s.w.t.:
?Barangsiapa yang taat kepada Allah dan RasulNya maka dia akan bersama orang-orang yang diberi nikmat dari golongan Nabi-Nabi, para shiddiq (benar imannya), syuhada, sholihin (orang-orang sholih), mereka itulah sebaik-baik teman?.


Saturday, February 7, 2009

Sakit tulang belulang.

kesan drpd tak warming up dulu. main nak lompat je.
tok aku pesan, minum anlene untuk bekalan hari tua.
(michelle yeoh la)

lawak lah.
ada yg tolak palang,
ada yg mcm lompat pagar,
ada yg mcm superman,
ada yg mcm katak,
ada yg mcm zeropoint (aku ler tu) haha
mcm2 aksi. tp pape pun, itulah sejarah semalam
yg meninggalkan kenangan. kuh3!

p/s; berape bnyk lagi tag? aku setia menanti. heHEhe

* in the mood, ty naimah.

Friday, February 6, 2009

I am definitely..

Not in the mood.
Currently having MBD so don't push me.
And I'm in the mood of deleting for no reason.
I am not interested in talking rite now.
I am simply not. hatred.

*We clear? Good.

mood: cam nak jerit. AAAAARRRRRRRRRRR!!!!!

Tag From Syu

Rules!!!

A) People who have been tagged must write their answers in their blog.
B) Tag 8 people to do this quiz. (Those that are tagged cannot refuse.)
C) Continue this game by tagging 4 other people

- The Thoughts
- Amma 92
- Lyana Hamka
- Danial


1.What have you been doing recently?
- termenung.

2.Do you ever turn your cell phone off?
- kerap kali.

3.What happened at 10am today?
- trainin lompat tinggi

4.When did you last cry?
- 3 weeks ago

5.Believe in fate/destiny?
- kadang-kadang.

6.What do you want in your life now?
- happy owaz. sometimes?

.Do you carry an umbrella when it rains or just put up your hood?
- no.hee

8.What's your favourite thing to do on the bed?
- berangan

9.What are you wearing now?
- seluar pendek amir. haha

10.What's the nicest things in your inbox?
- sms la.

11.Do you tend to make the relationship complicated?
- Sometimes I did.

12.Are you wearing anything borrowed from anyone?
- tade lah.

13.What was the last movie you caught?
- suda luper.

14.What are you proud of?
- i dun noe haha!

15.What does the oldest text msg in your inbox say?
- haha..erm tak tau la ok kot. tp kalo yg lukis lukis
ni skali dpt keje bkn 1 2 drawing je kena wat, mau berdrawing2..
tapi tera satu pun dah nak pcah kpala apatah lg bnyk kan? -kak fatin, uitm (qs).

16.What was the last song you sang out loud?
- feel good inc.

17.Do you have any nicknames?
- yes. Amiza

18.What does the newest text say?
- Aku beli gitar. aku ingt sempat byr smpai blan 3 nie. tetiba dia plak dpt offer
blajar. tu yg aku tnsyen gle ni. sms dari Ale.
(sila abaikan) haha

19.What time did you go to bed last night?
- 12.01 am

20.Are you currently happy?
- yes i am.

21.Who gives you the best advise?
- Hulwan.

22.Do you eat whipped cream straight from the can?
- No!

23.Who did you talk on the phone last night?
- kak paen. 40 minit. haha

24.Is something bugging you know
- Takde.

25.Who was the last person to make you laugh? -
- SNL & Avenz0ar

26. What do you think about this survey?
- erm.syok aja hahak

Thursday, February 5, 2009

meje oh meja



meja oh meja. hari-hari kemas. hari-hari berselerak. haha. maybe sbb bnyk kerja skul? tak juga.balek skola dah letih. malam ngantuk pulok. kelas bnyk. Alhamdulillah syukur nikmat kepada tuhan yg memberi rahmat.

:: habis kelas ygpms td, masih termenung. takpecaya aku dah form 5. hahak.

Tuesday, February 3, 2009

keboriangan

tade keje? cari keje. bkn cam mamat nie. memilih keje.

ale: weh..

Aimiy: yaa

ale: dh la

Aimiy: kaw kje x

ale: x

Aimiy: malas

ale: BKN MLS LA!!!!

Aimiy: dh tu

ale: KEJE SUME FULL!!!!

Aimiy: kaw memilih

ale: mn ade..

Aimiy: pegi la kje ngn bangla wat bngunan pn oke ape

ale: aku8 lbih mnat keje kilag la..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Labels