CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 20, 2009

MALAS

boleh tak kalau tak payah makan? MALASlah nak suap makanan. ini yang dikatakan HIDUP SEGAN MATI TAKNAK! nak suap makanan pun MALAS.

*kadang-kadang, aku berjalan menuju kelas, terasa fikiran melayang je. boring ke ape? bukan boring belajar. suka belajar. Biasalah, kerja sekolah, rutin yang sama, MASALAH yang lain-lain. Tapi aku sedar, semua MASALAH yang dinyatakan di atas akan buat aku rindu suatu hari nanti apabila aku tidak lagi di alam persekolahan. Aku pasti itu! Rindu nak galas beg sekolah. nak pakai kasut sekolah. macam-macam lagi. MASALAH pun boleh rindu. MASALAH sungguh!

eyh hari tu ade sorang junior, nama Pikah panggil aku Kak Mabuk.
tak baik gelar org bukan-bukan. kan kan?

p/s: kpda cik Mat. aku minta maaf. aku tahu takde faedah pun gaduh ni.
sudahlah. aku MALASMALASMALAS nak gaduh lagi. Pasni, pergilah main jauh-jauh.


*Asyik MALAS je semua kan? Lepas posting aku yang bertajuk MALAS, malas sudah tiada dalam kamus hidup aku. Biar Cik MALAS menjadi sejarah. Lepas ni nak posting tajuk RAJIN pulakk.

LET BY GONE, BE BY GONE


omg! times up. Aku MALASMALAS nak fikir blog.
~bai.

info today's

Velvet Worms, Hamburg, Germany. source; POD

2 Orang Terkentut:

RAW said...

jgn malas baca buku dah le ye...kalau rasa malas mai...ingat usth kot2 blh rajin balik..he3

amiza said...

. aimi bkn malas baca buku la. excited kot. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD