CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 24, 2009

jualan penghabisan stok!



a m i z a - posted - 09/18/2009
3 spuluh ringgit.. pilih mai pilih


Me Love - posted - 09/18/2009
murah giler..


a m i z a - posted - 09/20/2009
haahhaha pasa malam mali....


One DoubLe A - posted - 09/21/2009
oit.. mahal 2..


Me Love - posted - 09/22/2009
aimi.. blanja aku..


One DoubLe A - posted - 09/22/2009
ape hal lak.. blanja aku la.. huhuhu..


lobak2 - posted - 09/22/2009
murah2..meh beli..fatul juai..klu xmau jam ana boleh juai tuan jam..hohoho..


One DoubLe A - posted - 09/22/2009
tuan jam lain harga na..


a m i z a - posted - 09/22/2009
hahaha


One DoubLe A - posted - 09/23/2009
nk kew?? tuan jam?? tp di buke kpd lelaki.. xnk prmuan..


a m i z a - posted - 9/24/2009
woi pomot diqi nmpk

Wednesday, September 9, 2009

raya tahun ni.

tak macam nak raya pun.
yela.dalam tempoh nak SPM.
Kalau tak, dah plan macam2 nak beraya rumah kwn2.
Baju raya pun baju tunjuk.
Nak pilih? Semua tak lawa.huh. macan kain buruk.
Dah malas nak memilih. Kebiasaannya, kalau aku pilih pun, satu
pasaraya pun tak ada yg berkenan.. Ekspo lg lah...
duit raya pun da tak bnyk dapat..hehe..da tua bangka!
Kalau raya dulu2 lg best, asal posmen sampai,
berebut dengan adik2 nak buka pintu untk
kluar jumpa abg posmen..
eeii watpe! bukan nak jumpa abg posmen tapi mengharapkan
kad raya daripadanya..
Sekarang tak main r kad.! emel, sms. Walaupun berbunyi & 3D
tapi tak bez langsong!

#raya ke-5:
5ik akan beraya di rumah Cikgu Noraziah..wee**ADIK BARU..!!




===>pic tahun lepas..(2008)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Labels