CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 9, 2009

raya tahun ni.

tak macam nak raya pun.
yela.dalam tempoh nak SPM.
Kalau tak, dah plan macam2 nak beraya rumah kwn2.
Baju raya pun baju tunjuk.
Nak pilih? Semua tak lawa.huh. macan kain buruk.
Dah malas nak memilih. Kebiasaannya, kalau aku pilih pun, satu
pasaraya pun tak ada yg berkenan.. Ekspo lg lah...
duit raya pun da tak bnyk dapat..hehe..da tua bangka!
Kalau raya dulu2 lg best, asal posmen sampai,
berebut dengan adik2 nak buka pintu untk
kluar jumpa abg posmen..
eeii watpe! bukan nak jumpa abg posmen tapi mengharapkan
kad raya daripadanya..
Sekarang tak main r kad.! emel, sms. Walaupun berbunyi & 3D
tapi tak bez langsong!

#raya ke-5:
5ik akan beraya di rumah Cikgu Noraziah..wee**ADIK BARU..!!




===>pic tahun lepas..(2008)

1 Orang Terkentut:

saiful said...

alohaa i think something wrong at the picture ada org terdidur laaa hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD