CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 27, 2009

25/11/09

tamatlah riwayat Matematik Tambahan.
Subjek yang paling dinantikan calon-calon SPm.
Huk! Lega..
Malam to aku sakit tangan..Aku bukan takat sakit tangan, lenguh belakang gak.
Aku tak menulis atas meja. Aku tulis atas riba dengan beralaskan papan Lukisan Kejuruteraan.
Addmath kertas1 2jam. kertas2 2jam30minit. Bayangkan aku mengarang karangan BM beratus-ratus patah perkataan dalam keadaan cam ni. Ape lagi. Malam to tidur awal arh.
Letih bhaaii..
*Terdapat 3 kategori bagi SPM 2009 kat SMKM.
#calon biasa #special case
#calon kuarantin (sakit mata) -penyakit bawaan Asri..hehe

Sebelum tidur sempat lagi aku berfikir, kuat ke aku? Hmmmm..Sabar Cik Memi..
4 Subjek masih menanti.
(Fizik,Chemy,LK,Tasawwur Islam)
Kalau aku tak kuat, tak mungkin aku sampai sini.
Masih bernafas walaupun semput! Aku dah buat sehabis mampu walaupun saat-saat tiba SpM
rase putus asa tu..hu sape tak terkilan..
Sampai sekarang aku makan dengan sudu dengan tangan kiri.
Pengalaman lalu banyak mengajar.

Pesan orang tua-tua:
"Masa lalu jagan terlalu dikenangkan, masa depan jagan terlalu diangankan"
kita hanya mampu merancang..
Rezeki orang tak boleh diduga k. Mane nak tahu nanti aku jadi Pramugari ke! hahahak.. hish
Jauh menyimpang tapi..
itu bukan cita-citaku...

0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD