CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 27, 2009

inikah sejarah esok?

Melihat keadaan aku yang terperangkap dalam kebuntuan, emak membacakan aku;

"boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu,
boleh jadi kamu menyukai sesuatu tetapi ia amat buruk bagimu;
Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.
(surah al-baqarah ayat 16)

Bayangkan ape aku rase,
6 hari lagi nak SPM tangan aku tak boleh menulis.
4 hari lagi nak SPM baru aku boleh menulis tapi...
pegang pen pun tak macam dulu..
Dalam tempoh 4 hari to. semua orang da siap mental n fizikal mungkin?
Tapi aku belajar menulis ABC..

3 Orang Terkentut:

zam_iv said...

alalalala.......SPM nk abs dh pun...Allah x kn mguji umatnya kalaw umatnya x bleh nk tnggung bnda 2...........

amiza said...

heeeeeeee

::ZeRoX:: said...

huhu..xpa2, sbaq je la kn..
da hkmah d sblik suma ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD