CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 2, 2009

sibuk je .!

apa masalah dia?
emm..ambil buku catatan aku suke hati je.
tak malu ke?
Dalam tu ada tulis nama pakwe.!
nak tau sangat kan?
tak laa..
Dalam tu ada tulis prinsip-prinsip dan matlamat
and macam-macam
lagi aku merapu dalam buku tu..
Bila ada orang baca,, mestilah aku malu.
Pastu, aku pun tarik la buku tu. Terkoyak pulakk..
Arrrr.!!
Dia punye pasal lah..
Nak sibuk sangat..

ASTXLYN

Dah banyak kali aku kena marah dengan abang aku.
Padan muka.! Sape suruh cari masalah.
k la, pasni tanak buat lagi tabiat buruk tu. haha

Nekad. nekad.!

MASA LALU TERINGGAL

aku adalah jari jari
memegang roda putar bumi
tenang disisi panikku
mengetuk rasa membawaku

disini tersenyum
disatu diri ku melamun
terangi sisi gelapku
merenung arah menuntunku

sadari langkahku
dicelah bumi ku terpaku
mencari erti hidupku yang baru
relakan nafasku
kumenunggu datang terang
biarkan gelap menghilang
bantu aku tuk menunggu
roda membawaku *

kini kubiarkan masa lalu menghilang
dan tanpa beban aku meninggalkan belakang
lalu kubiarkan masa lalu menghilang
tanpa beban aku meninggalkan belakang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD