CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 23, 2010

Fasilitator MSK Sesi Dis 2010

Our team :P haha blagak tahap nak mampus kot.


AsSalamualaikum. Update jugak akhirnya aku. Ade lah orang tu tergedik-gedik sangat kan nk aku update :P hee jangan marah. Karang tak update nangis pulak, aku yang susah. Saje blagak jadi Akak Fasi padahal adik2 Junior sama umur je/ 2nd intake. Ternyata Kak Fasi kelihatan lebih kecil.

Ni, Atikah, seringkali kelihatan bersamaku kemana-mana sahaja termasuklah tempat tidur :P Buat keja buat keja. Kami kebal, Kata-kata makian dari senior adalah perkara biasa dan seharusnya melalui tanpa rasa tergugat sedikitpun. haha.



Fatin, i miss yu old badly :'(



Ada gaya Cleaner kan..



Meninggalkan kerja bagi pendaftaran Modul untuk semester 2.



Adapun sebarang bentuk penindasan, ketidakadilan yang berlaku, di sini bukanlah tempat untuk meluahkan perasaan. Dan apa yang penting?? KERJASAMA. Tolonglah, aku dah muak paham muak. Apa yang penting? TANGGUNGJAWAB. Entri yang tak banyak bercakap, maaf mungkin diam lebih baik daripada bersuara. Nantikan update Lawatan Penghargaan Fasi. heheehheh.

0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD