CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 11, 2011

Akukah itu ?

Menunggu Taklimat Senior Kamsis. 9.00 p.m. kunun. Janji manismu! Sementara menunggu taklimat, mari meronggeng.


Yang kat belakang tu,
"Jangan pandang-pandang. Boleh renggang-renggang" :P
Yang 2nd tu, cekak pinggang lagi, ingat takut ke ??



"Aimi, betul tu kau Aimi! Setelah beberapa kali aku menidakkan kata-kata mereka. Rakan-rakan mengesahkan, aku agak terleka kerana sedang mendengar lagu Anuar Zain bukan Maher Zain. Agak TAKASIMA
apabila terlihat gambar aku yang memakai baju bengkel sedang berjalan dengan RUMET kesayangan masuk slideshow terpampang kat depan tu. Agak-agak ape kesalahan aku kat situ? Hmmn. Ada juga dalam 2 or 3 kawan aku masuk slideshow. Dorang lagi lah. Muka lagi terpampang. Menyesal sudah. Mari berubah.



Aku dah baca, tapi tak habis, korang bila lagi????

0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD