CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 23, 2011

Aku Kurus .

Cakap pasal kurus? Bagi aku la, aku tak susah hati la kurus ni, tak susah susah pun nak diet, aku makan apa yang aku suka, makan ? Aku tak pernah bajet pun sebab Mak aku cakap, duit habis kat makan takpe. Melainkan aku takde duit , memang aku bajet giler. Seringkali la aku dengar.

" Awak kurus "

 Awak pun sama laa.

"Tak , awak kurus lagi"

Ya , akulah kurus dasyat ye ? Jadi ? Aku pun tak susah hati.  Kenapa sibuk sibuk nak cakap kan ? Tak senang? Ada jugak sorang kawan aku cakap camni ;
Aimi tu ________________________________.
Antara sindiran dasyat yang aku terima, Agak terSENTAP.
Apa masalah kau ye ? Kalau cakap aku kurus takpe , Aku lagi best. Bila dia tau apa barang yang aku gunakan. Dia sibuk sibuk hendakkan barang tu siap pesan lagi kat aku .

"Aku nak slim macam Aimi"

Eikk ? Apakah maksud sindiran kamu Macik ?





Aku tak pernah tahu pun aku melayang sebab aku takda masa nak susahkan hati aku. Mungkin inilah rahsia aku kelihatan muda dari usia , hihihi. Aku cuba terima diri aku kenapa orang lain tak boleh. Kadang-kadang aku rasa annoying je pikir pasal diri sendiri, lebih baik aku pikir apa yang patut aku buat.









3 Orang Terkentut:

apik pehe said...

takper la..hehe..kurus tu elok jer

cik lina said...

sentap plak..wat gegeh hahahahahah

Pesona Algebra said...

gegeh aih Lina ni, sentap tu dari geng ang gk !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD