CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 10, 2011

Fesyen Tudung Masa Depan

Sekarang ni macam-macam sangat fesyen tudung kan ?  Yuna lah , Hana Tajima lah, Hada Tadiya lah , Fesyen Ikan Bawal macam na ? hihi. Lilit la kat mana pun, senget kah mesti ada ja orang nak tiru, gantung keychain beg segala. Tapi kan , kalau korang nak tak tiru fesyen tudung dari Jepun ni ?




Senang kan ? Gantung  bantal je, tapi susah pulak nak pakai helmet.

17 Orang Terkentut:

Ratu Lissa said...

haha, boleh buat bantal sekali.

SRenungan said...

skrang ni macam2 ada.. :)

Miss Herlena said...

eee best nye kalaw nk telelap 2 tingal letak kpala je kat ne2 tmpt pon ble kn2 huhuhuhuuhuh

Inugami Zamura said...

Bhhahaha..lawak gak orang ni enn
Nice article ..
BTW,I've followed you..
So follow me back ok ^^

lilypelangi said...

bagusnya bertudung cam tuh :D

Syazwani Amira said...

haha,, org jepun ni mcm2 dy cipta =)

GincoMerahJambu said...

kakakaka..tak sanggup la kai kalau cam 2

nuruashia ♥ said...

ahhahahah...kalo ade kt mesia cmni, kompom org akn pk gile :P

SHAFIQ HASHIM said...

2 dlm satu, ngantok trus tdo bantal disediakan..

opie said...

wah, senaNg la nk tIdO kalaU gn...kalO g kls nk pKai tudUng ni r...bEz skit...

diana said...

kesian laki dia dapat bini kakai tidur..

eh!!susah le nak halakan mouse ni dengan benda yang asyik ngikut je ni..
rimas!

diana said...

*kaki

syieda_joy said...

senang..hikhik..tudung dan bantal..hikhik ^_^

m&m's said...

x berat ke nak jalan??? hahah

Anonymous said...

xyah guna hel mat la..haha

Si kOtAk HaTi said...

haha...memang klaka... :)

Pesona Algebra said...

hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD