CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 25, 2011

Hanis Zalikha dah pakai tudung

             Weuuu , sapa tak kenal ? Jangan nak muhung lah. Baru2 ni aku ada keluar dengan Gegirl pergi Bukit Jambui.  Biasalah kan , cari selendang. Dah terbiasa , bila sampai kat Pashmina, cantik2, nak beli takut tak pakai sebab tak reti. Pashmina ni kainnya memang lebar. Kawan aku cakap kain alas meja, bukanlah. Aish.Yang ni lah Pashmina. Aku takut tak reti nak lilit nanti. Beli tapi tak pakai , bazir tu. Tapi takpe , aku dah ada satu Pashmina yang dihadiahkan seseorang. Tak pernah pakai pun.



             Terjumpa pulak video Hanis Zalikha ajar cara2 mak dia pakai Pashmina, menarik. Okay lepas ni nak cuba2 memandangkan aku dah ada PAshmina , nyeh3.


Mak Hanis


Umm , cara macam pakai selendang lah jugak , tapi aku rasa Pashmina yang aku tengok hari tu lebih lebar lagi kot daripada pashmina dalam video ni ^^
.
.

11 Orang Terkentut:

ieyza afieyna said...

wah..bgus la..;)

lala shaheila said...

Sy tak taw pasmina tu apa, panggil selendang je..

anamizu said...

pegi bukit jambui penang tu ek???
dedulu masa study usm cik ana sllu p sana..
arrrhhh ridu nk p BJ lagi..ngee~~

imanbieyha said...

pashmina.. saya suka pakai :)

syufaa said...

hehe..syufa jrg pakai pashmina..
sbb xde byk pashmina..
sllu pakai shawl.. =.="

ha_ni said...

makin tanteklah bila pakai tudung nie :)

soooooour said...

ok...x kenal...spa hanis zulaikha....=,=

Pesona Algebra said...

Opss

Giorgio Izas said...

Nice... Lg Cun klu pkai Tudung... Hi3...

YOUsoF said...

Lagi AYU dengan tudung... ;)

nurdani said...

cantik dan bertambah hot dia bertudung. alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD