CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 26, 2011

Shaheizy Sam Samad dah kahwin !

Hari tu aku ada keluar ke Bukit Jambui jenjalan. Ni lah Gegirl yang aku cakap tu. Hidup busan kalau mereka merangkap depa takda. Gelak dengan depa :)

Me and Lina and Me :)

Nak letak ke pic Siti? Merajuklah dengan dia. Dia bukan sayang aku, ada ja BF dia, kami bagai tak bermakna lagi. I sentap, penat tau main aci ligan nyorok, dia tak cari pun. Asik3 bergayut, penting sangat ke BF tu. Penting kot. Mungkin sebab aku tak rasa apa yang dia rasa?


1. Upload jugakla pic Siti, sakgi mengamuk, aku pulak yang nahas.

2. Ni lah Mak Datin yang aku cakap hari tu.




What the Lina ! Aku mintak tolong ambil gambar aku kan? Yang belakang lebih2 pehal..




6 Orang Terkentut:

hasyikin ismail said...

lorrr..... ingtkan ada gambo shaheizi sam... hehe.. btw.. nice pic2 akak.. :)

Pesona Algebra said...

:P
hehe , tank kayu :)

Siti Khadijah Che Aziz said...

dislike 100 %..

zulaiha xtraordinary said...

maaf..i terjadi mak datin..

Scya Lollita said...

aikk . lahhh . igt gosip hangat .

Pesona Algebra said...

Leha , xper, heeee.
Best per .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD