CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 14, 2011

Figura Itu Hanya Pinjaman

Ya Allah , Ini sama persis seperti di kebun itu. Sama persis di kebun itu. Tiba tiba hati berbisik sambil. Rasanya bagai disiat siat kulit  hati ini. Memori beberapa tahun yang lalu rasanya seperti semalam pabila aku melalui kebun getah. Beliau sangat berbangga dengan cucu cucunya bukan kerana pangkat dan wang ringgit. Tanggal 29 Mei 2011 Tok ke Syurga kerana dijemput Maha Pencipta. Meski hingga saat ini aku masih belum percaya.

Di bawah batu nisan kini kau telah sandarkan kasih sayangmu , begitu dalam .


5 Orang Terkentut:

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

setuju ...hidup hanya sementara ...mungkin esok kita dah x hidup lagi ...bersyukur lah :)

excellence

Si kOtAk HaTi said...

semoga roh ditempatkan di kalangan org2 y beriman... :) amin...insyaallah..

Pesona Algebra said...

Aminnn , insyaAllah :')

sarah honey said...

saya rindu tokwan saya kt kampung.. harap dia xkecil hati,cucu dia yg ni tak balik kg.. :(

yui92 said...

aku dah xda tok dah... sempat tengok sorang saja.. tu pun meninggal masa umur aku lapan tahun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD