CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 17, 2011

Aimi Aimiza



Wakil Kelas          :  Mohamad Fauzan bin Mohamad Fauzi
Pen. Wakil Kelas : Aimi Aimiza binti A____
                                   Amiza !!!
Nampak nama aku yang tak berapa nak betul dieja tu, aku rasa panas bagai Syaitan memasuki badan.

Tidak !

Syaitan MC.

Dah lah sem dua aku dah buang tugas penolong.
Sebabnya.
Aku tak suka tolong Fauzan.
Bukan.
Aku memang tak suka tolong orang.
Tapi kenapa korang DUB3A undi aku lagi untuk sem tiga?

Korang memang.
Tidak peduli dengan rajukku.

 Dahlah rembat beg aku !

8 Orang Terkentut:

cik lina said...

bagus la aimi aimiza jd penolong~~ahahaha

Pesona Algebra said...

dislike!

Cik Ca'ah said...

hahaaha
comel pe jd penolong
kih3

yaya | mohd said...

ehee..sbar aimi..mungkin sbb awk btol2 bertanggungjawb n pndai nak handle kelas tu..
trima je k dgn hati yg terbuka..
mgkin dgn adenye jwatan ni,,awk boleh blja bnyk bnde n basekn tok msa akn dtg :)

lilypelangi said...

comel jer gaduh2 nie :D

Wanie said...

comelnye..muke kanak2 je..hehe

Nur Syahid said...

bukan selalu.......do ur best aimi

Pesona Algebra said...

HAHA, Syahid layan entri pOyo ni ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD