CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 23, 2011

Can't wait any longer for...


25th of August 2011.
 
 
Pic raya 2010.
Ungu Abang aku sedondon dengan GF dia. Kuning aku pulak sedondon dengan ehemm.. Kami cinta variasi ;p

Aku rindu sanad lowh. Sepanjang aku kat sini, korang.Baru sekali aku balik rumah dan.
Yang sebenarnya aku busan dan malas nak jawab soalan kawan-kawan aku.

“Duk Penang je pun, asal kau tak balik”
“Kau ni pelik, semua orang nak balik, kau tak nak balik, kenapa hahh”
“Ada apa kat rumah kau sampai tak nak balik!!” –Hazmi Fly. 

Actually takde ape pun dan soalan yang bertubi-tubi tu buatkan aku lagi tak tahu nak jawab pape. Aku kan blur!

Abang aku pulak, 
“Awat kakak tu tak mau balik rumah dah ka!”
Sebenarnya banyak benda-benda remeh yang membuatkan aku tak ambil kisah, akukan simple. Dan ini mungkin boleh dijadikan alasan;

Lama-lama sekali balik, baru rindu mendalam ;p
[Sambil memikirkan lagi alasan yang munasabah]



Sister.Friend.Enemy.
Dekat. Perang dasyat.
Jauh. Cakap rindu.
Apakah?



Ammar, takkan terlepas daripada dicium.

1.       Muhammad Amir
3         Aimi Nadirah
4         Aimi Nadia
5         Ammar Hakim

Kutahu hidup kalian takkan sempurna tanpaku.
Dan maafkanku kerana membuatkan kalian terpaksa menghirup embun rindu.
Nanti,

nikmati keindahan Aidilfitri dengan kehadiranku mencorakkan
warna pelangi paling indah ;]
hihihi.


Mulut boleh tipu tapi hati?






1 Orang Terkentut:

apik pehe said...

yeahh..raya belom lagi mek..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD