CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 1, 2011

Aidilfitri 2011


Assalamualaikum? Jawabjawabjawab! Takut je nak update takut follower dah taknak baca entri Aimi sebab menipu update Kisah Raya di sini.. Follow jugakkan? ishh.

Aimi Nadia merangkap bibik yang tolong ironkan baju kami semua. Rasa macam orang kaya plak, haha.


Inilah masanya untuk menarekk, ronda sekampung ye Bang? Saya tak pedulikkk, janji masyukk..!!


Family first, bring your heart home.

Di kesempatan ini, saya memohon maaf kepada GGL kerana tidak bersama untuk berbuka puasa kerana terlalu seronok berbuka dan bersahur dengan keluarga :)

Terlalu. Bingit. Ini serius.



Alololo, hihi ;)

Haritu Aimi cakap nak kumpul pic kan untuk entri ni tapi kenapa pic sikit pulak? Maaf ek, aksi-aksi kami sesuai untuk tontonan 18 tahun dan ke atas sahaja. Takut reader [s] muntah hijau pulak. Maaf sekali lagi.


 Can you see pic dekat kubur? Ini kerja Aimi Nadia again and again. Haihhhhhh, kat kubur pun dia husung kamera, pic ni dekat Kepala Batas ketika kami menziarahi kubur Tok Wan Chinn.


 Ketika Aimi menadahkan tangan, ada seorang budak laki-laki turut serta entah dari mana arahnya.

Jatuh dari langit? Mungkinkah?

So cute, alang-alang dah ada kamera, apa lagi? Muka budak ni kemerah-merahan tanpa sebarang blusher. Ngehngeh. Perangai dia pun cute kejar-kejar Mak Aimi sebab nak salam, kan dah dapat duit raya, kan budak kan? Kankankan.


Inilah kisah Raya Aimi
dengan Sepasang Kurung Nan Biru. Kisah ini takkan berakhir selagi 
Tuhan sudi pinjamkan nafasNya.
 
Dan


kisah ini takkan pernah sempurna tanpa kehadirannya :') 


0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD