CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 18, 2011

Memang kau sorang je yang letih

Kau ingat kau sorang je yang letih.
Aku tak ?

Kau ingat kau sorang je yang mengah.
Aku tak?

Kau ingat kau sorang je yang lelah.
Aku tak?

Aku bosannnn dengar kau merengek tahu takk?
Lagi satu, tak payah la nak bagitau kononnya kau sorang je yang dapat ujian kat dunia ni. 

Target harini; Nak siapkan taking off binaan bumbung dengan kemasannya sekali. Tiktaulahhhh boleh siap ke takk. Mungkin ada budak kelas aku yang dah siap. Aku nehh lengai sikit. Satu-satunya cara nak ubah sikap aku, sila ambil hammer ketuk-ketuk kepala aku. Taubat la haiiihhh Memi, final dah dekat pastu nanti baru nak ngeluh tak cukup tidur la macam-macam penat laaaa. Haihhhhhhhhhh.

Anda tidak perlu emosional.

kerana

Entri mengeluhh ini ditujukan khas buat diri saya sendiri :') 

2 Orang Terkentut:

budakijaupendek said...

hehe
rilek..
siapkan kerja dgn penuh semangat ye!
=D

Pesona Algebra said...

HAHA .

Tenkiuk tenkiuk .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD