CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 10, 2011

Hektik

Sekarang penat menjadi-jadi. Tidur tak cukup. Buat tugasan tapi tak pernah siap.

Kenapa?


Macam mana nak siap, elok dah siap satu dia mai lagi tugasan lain. Bersepah-sepah. Nak belai diri sendiri pun tak terfikir. Totally blur. Kejam. Zalim terhadap diri sendiri lagi. Humaaaa. Tediaa dia nangis dah. Wahh update blog sempat pulak, hihihi. Boleh tak hentikan masa seketika? Boleh tak biarkan aku tidur seperti snow white? Fairytale comes tru pelishh. Haha. Dengan tidak sengaja terlintas dalam fikiran macam malas dah nak belajar. Aku ingat aku sorang je rasa macam ni, keesokan harinya Hafiz datang cakap kat aku yang dia pun rasa macam malas nak belajar, mungkin sebab banyak tugasan kot. 

Mabuk!

Ingat Mak Abah je ni. Mari betulkan niat; “Lillahitaala”..
Yang sebenarnya aku letih sangat ni tapi tak boleh nak tidur. Untunglahhhh Bihah letak-letak je kepala, meleleh air liur basi. Hihihihi. Bihah jangan marah I melawak je.

Pic pulang dari tapak IBS.



1 Orang Terkentut:

Bieha said...

atoi!!! kantoi sudah tido....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD