CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 23, 2011

Aku Kurus .

Cakap pasal kurus? Bagi aku la, aku tak susah hati la kurus ni, tak susah susah pun nak diet, aku makan apa yang aku suka, makan ? Aku tak pernah bajet pun sebab Mak aku cakap, duit habis kat makan takpe. Melainkan aku takde duit , memang aku bajet giler. Seringkali la aku dengar.

" Awak kurus "

 Awak pun sama laa.

"Tak , awak kurus lagi"

Ya , akulah kurus dasyat ye ? Jadi ? Aku pun tak susah hati.  Kenapa sibuk sibuk nak cakap kan ? Tak senang? Ada jugak sorang kawan aku cakap camni ;
Aimi tu ________________________________.
Antara sindiran dasyat yang aku terima, Agak terSENTAP.
Apa masalah kau ye ? Kalau cakap aku kurus takpe , Aku lagi best. Bila dia tau apa barang yang aku gunakan. Dia sibuk sibuk hendakkan barang tu siap pesan lagi kat aku .

"Aku nak slim macam Aimi"

Eikk ? Apakah maksud sindiran kamu Macik ?





Aku tak pernah tahu pun aku melayang sebab aku takda masa nak susahkan hati aku. Mungkin inilah rahsia aku kelihatan muda dari usia , hihihi. Aku cuba terima diri aku kenapa orang lain tak boleh. Kadang-kadang aku rasa annoying je pikir pasal diri sendiri, lebih baik aku pikir apa yang patut aku buat.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget