CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 25, 2011

Hanis Zalikha dah pakai tudung

             Weuuu , sapa tak kenal ? Jangan nak muhung lah. Baru2 ni aku ada keluar dengan Gegirl pergi Bukit Jambui.  Biasalah kan , cari selendang. Dah terbiasa , bila sampai kat Pashmina, cantik2, nak beli takut tak pakai sebab tak reti. Pashmina ni kainnya memang lebar. Kawan aku cakap kain alas meja, bukanlah. Aish.Yang ni lah Pashmina. Aku takut tak reti nak lilit nanti. Beli tapi tak pakai , bazir tu. Tapi takpe , aku dah ada satu Pashmina yang dihadiahkan seseorang. Tak pernah pakai pun.



             Terjumpa pulak video Hanis Zalikha ajar cara2 mak dia pakai Pashmina, menarik. Okay lepas ni nak cuba2 memandangkan aku dah ada PAshmina , nyeh3.


Mak Hanis


Umm , cara macam pakai selendang lah jugak , tapi aku rasa Pashmina yang aku tengok hari tu lebih lebar lagi kot daripada pashmina dalam video ni ^^
.
.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD