CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 12, 2011

Haihhhh gila Doodle pulak !

Tapi tak reti, haha. Yang sebenarnya aku nak buat blog ni blog yang jenis macam mana?

Entah.
Semua aku nak. Gila tamak aku weYy. Mungkin sebab aku ni cepat busan kot sebab tu aku suka tukar-tukar gaya blogging aku.

Kadang-kadang.


Aku tunggu cuti raya nanti balik Penang boleh lah Cik Lina GGL ajarkan aku nak buat doodle.

Doodle yang tengah bergayut tu memang dia entrikan khas buat aku 
Tank q Lina, haha.





Comei laaa doodle depaaa , rasa macam nak cubit je pipi doodle tu.

Sebelum aku akhiri entri aku pada kali ni , jom kita tengok blog doodle yang berjaya Ain Zulaikha.

Camna ? Terpikat?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Labels