CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 12, 2011

Badan je kecik, makan kemain lagi

 

Hari itu, itu hari aku puasa.

Ya puasa ganti.

Aku turun ke kafe untuk beli juadah berbuka, sejurus selepas itu aku ke tempat jual air, aku disapa, abang kafe tu yang memang suka menyakat.

“Hai makan sampai dua bungkus, badan kecik ja, HAHA”

“Heeeee, ni pun sikit je”. Sambil tersenyumm.  >__<

Tapi dalam hati:
Masalah ke aku nak makan banyak mana pun? Mak aku pun tau aku makan banyak mana! Kang aku tak beli kat kafe dia kang tak laku pulak, ecehhhhh. Padahal kalau aku tak beli kat kafe dia, kat mana lagi aku nak beli makan ye tak? Alamatnya mati kekeringanlah aku. Hehe. Sibuk je ngan banyak mana aku makan dan besaqq mana pun aku!

Frustrated

There must be another way

Cause I believe in taking chances
But who I am to say
What this girl has to do
God, I need some answers...


When I feels like give up,
HOPE whispers






Dingin

Hari ini


suasana pagi yang dingin
membuatkan aku teringat pada suatu pagi
dimana aku mengalami gangguan pernafasan




kerana

cuaca menguasai aku
;p

,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD