CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 27, 2012

Tolonglah...

ya...ya..
aku masih hidup.



sapa cakap aku mati?




Shetoooon!

baru dua hari aku deaktif  FB, aku tak aman, aku dikhabarkan kawan-kawan yang merinduiku. jejak aku sampai ke lubang cacing. bukti?


bagaimana nanti jika aku tiada? belajarlah untuk tidak merindui aku, belajar dari sekarang, jangan biarkan aku sedih jika kutahu kamu semua tidak bisa hidup tanpaku…

tolonglah, hidup tanpa aku.



maaf dah lama tak updet padahal baru dua hari lepas updet.
kenapa mintak maaf? ada ke yang merayu suruh updet?

ada juga manusia macam ni, halang aku buat kerja semata-mata nak baca blog aku.



aku aktifkan FB saja nak gitau updet dah siap kat blog ni, nanti aku deaktif balik, aku rimas diserbu macam ni. takde privacy so please. 



jika umur panjang, insya-ALLAH Sakinah updet lagi, walaupun Sakinah tade, Allah kan ade, jaga diri baik-baik, jangan sedih-sedih.

got to go nOw~


:)



0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD