CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 1, 2012

salahkah angan ini ?

 

Kalau di beri peluang, China atau Jepun yang awak pilih?

China?
atas alasan tertentu. sekarang saya bercakap tentang Jepun. kakak yang dapatkan aku Naturactor dari Jepun memperlawa aku ke sana, suaminya tak ikut serta, alasan kerja.


"jommm Aimi"


betul kak neh?
*_*
(mata berpinar-pinar)




:
:
:
:







betulla, tapi kak tak sponser, hahaha.


nak gi sana ribu ribu la, duit nak ke sana adala. kalau Aimi pegi sana, Aimi tak balik dah, kerja dulu bagi cukup duit tiket nak balik, haha.


lalu aku ceritakan pada Mak,
"Mak, nanti habis diploma, kak nak pegi Jepun.."


kakcik mencelah,
hang pi sana mesti mak suruh hang kawin dulu, bahaya.


ceq nak cari duit bukan nak kawin lagi.
okay simpan dulu hujah anda yang cakap kahwin pun bole cari duit. simpan. tengok tengok habis diploma dah kawin, hahahaah.. cerita ni sampai ke pengetahuan paktam yang baru mendapat gelaran Doktor, alhamdulillah. tumpang gembira buat paktam.. kata paktam, tunggu paktam kerja dua tahun dulu, kita pergi sama-sama, kawan paktam pun ada kat sana ..


ada intention nak sambung degree in Quantity Surveying tapi entah..

the road will taken is..

masa akan jawab nanti..

:)


salahkah angan ini?

,

0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD