CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 6, 2012

hektik lagi


bismillah , harini COD barang saja, pastu pegi ofis jap, dapat la upah iron baju kat Butik Dshaas semalam, hukhik ;p

tengok mesej tu, dulu dulu, bagi Aimi anset tak penting sangat, sekarang berpisah setengah jam pun tak senang duduk, nak cas anset yang bateri habis pun tak sanggup, hehe. sebab tinggalkan anset la pernah customer merajuk. Sekarang ni bila adik, abang dengar anset Aimi berbunyi dorang akan cakap ;

"tu tu panggilan rezeki tuhh"

pikir-pikir COD supplement penjagaan kesihatan dan kulit dekat orang lain dalam keadaan demam, nak jaga orang tapi diri sendiri tak terjaga, acano tu?

-..-'

Selasa ni Aimi balik Jitra dah so Aimi akan sediakan stok 2 tempat, Jitra dan rumah Aimi sendiri kat P.Pinang ni ha.. urus niaga kat kawasan Permatang Pauh, adik-adik Aimi bole tolong. barang ni cepat sangat habis, hektik lagi tapi seronok dengan hasil yang Aimi dapat.

eh lupa nak gitau ni blogshop Aimi ;

barakatillah.

;)


sabda Rasulullah S.A.W :

Maksudnya :
 "Sembilan persepuluh sumber rezeki boleh diperolehi melalui perniagaan". 
(Riwayat Termizi)




0 Orang Terkentut:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

National Geographic POD